Soon I´m dead

Hejsan!
Wow, här har man inte varit på länge! Ganska otroligt att folk fortfarande faktiskt tittar in här, fastän jag inte har skrivit på en månad. Känns som om alla inlägg kommer med minst en månad emellan, haha! :)
God Jul och Gott nytt år allihopa! Jag tittade ju aldrig in här och sa det när det var aktuellt, men jaja...
 
I alla fall. Kände att det var dags att börja skriva igen. 
Jag tror inte att ett klockslag och början på ett nytt år förändrar någonting, men jag ser det som en bra startpunkt. Jag syftar på alla dessa nyårslöften. Jag har egentligen aldrig fullföljt några av mina tidigare löften, men i år måste jag göra en förändring. Jag har förändrats på många sätt, men allt har inte hängt med. 
Jag har lovat mig själv att ta hand om mig själv mer. Äta bra. Träna. Ganska basic. Men jag tänker inte missunna mig det söta i livet after all, men bara inte lika ofta.
Jag MÅSTE bli bättre i skolan. Just nu ligger jag på 240 poäng och mitt mål är att ha 280 när jag slutar nian. Eller kanske inte ett mål, det är 40 poäng och det är ganska mycket att höja sig på en termin. Men höja mig vill jag absolut.
Bloggen och youtube ska jag lägga ner mer tid på. För jag tycker det är så himla roligt och såklart tycker jag det är roligt när fler och fler kollar!
 
I alla fall. 
Mitt "sömnschema" är helt fucked up nu. Somnar klockan tre på morgonen och går som tidigast upp klockan elva. Och jag som börjar klockan åtta på torsdag! Jag kommer dö (hint till rubriken).
 
En annan sak som kommer döda mig är fyra killar. Fyra killar jag aldrig har träffat. Jag har kärat ner mig i dom så otroligt mycket, jag är snart lost. Ni som känner mig har säkert redan listat ut vem det är: 5 Seconds Of Summer.
Det enda jag tittar på youtube just nu är 5SOS funny moments och covers och uppträdanden. Tanken på att jag förmodligen aldrig kommer få träffa dem, ta en bild eller kramas gör mig helt förstörd, nästan. Shit, jag låter helgalen, och det är jag kanske? Jag får trösta mig med att jag ska på deras Rock Out With Your Socks Out- konsert i Danmark i maj.
 
Jaja, nu blev inlägget längre än vad jag hade tänkt mig men whatevs. Dunnot care. Förhoppningsvis kikar jag in här imorgon igen!
Min bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0