Family days

Hejsan!
Dessa sista dagarna har jag inte lyckats vakna upp tidigare så jag kommer antagligen somna i skolan imorgon...
I alla fall. Både i måndags och igår hade jag det lite roligt med familjen! I måndags tittade vi på den tredje Hobbit filmen, alla fyra. Det är ganska ovanligt för mamma tittar inte på så mycket film. Synd bara att filmen är en besvikelse när hon väl gör det. Och igår spelade vi bowling. Jag var sååå nära att vinna en gång! I helgen ska vi nog också åka och bada. Jag tycker det är jättemysigt när man gör sånna här saker med familjen. Men nu har jag träningsvärk i rumpan... Efter bowlingen...

Jag och Evelina häromdagen!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

NÄR SKA DU BLOGGA!?!?

Svar: VET INTE! HAR INTE MOTIVATIONEN ATT GÖRA DET JUST NU!
Emilia Lundén

2015-02-13 @ 19:53:42
Postat av: Elly

Kom igen nu kompis. Blogga. <3
Skriv om Daisy. Gör en video där du visar trix o visar det på bloggen :)

Kramizar.

2015-03-04 @ 00:17:03
URL: http://www.dogever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0