Halloween och ny video

Hejsan!
Precis ringde det på några supersöta utklädda ungar för bus eller godis. I och för sig är halloween imorgon, så man kan väl inte direkt förvänta sig att folk ska ha godis hemma en torsdag. Men jag tycker jäkla synd om dom! När man säger att man inte har något går de lite snopna därifrån. Man är ju liksom rädd att de ska få gå tomhänta hem! Klätt ut sig för ingenting! Varför var de så gulliga? Mår lite dåligt nu faktiskt... 
Men om mina föräldrar inte köper hem godis till imorgon kväll gör jag det åt dom! Även om jag inte kommer vara hemma så kommer jag säga till dom att detta godis är till för dom som ringer på. Då mår jag nog lite bättre! :)
 
I alla fall, jag har lyckats lägga upp en ny video på youtube! Det blev asdålig kvalité, vet inte varför. Men det får bli bättre till en annan gång! Hoppas ni gillar den! Och ni får superduperjätte- gärna prenumerera på min kanal också!
Min kanal: https://www.youtube.com/channel/UC9D5qrmzX3IXFxtzulB20Tg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0