I´m here

Hej!
Tänka sig att suget efter att blogga kom tillbaka så snabbt, haha! 
Tittade in på en blogg som gjorde mig så sjukt inspirerad! Jag hade läst bloggen tidigare, förra året eller något, men slutade av någon anledning läsa den. Så nu för någon månad sen kom jag på att jag hade uppskattat den bloggen, men jag kom fanimej inte ihåg vad den hette! Det enda jag kom ihåg var hon hette Molly och hon hade en foderhäst. Dessutom en duktig fotograf! Och sen igår hittade jag den! Jag hade nästan letat ihjäl mig och gissa om jag blev glad när jag hittade den! Kolla in bloggen HÄR! 
Jag blev sjukt inspirerad av hennes bilder, som är helt fantastiska! Jag tycker de är otroligt fina!
När tittade på hennes bilder kom jag på att jag själv har slutat att göra det jag älskar. Att fotografera.
Visst har jag fotat, men då har det mest varit lite halvslarviga outfit- bilder. Jag vill göra en riktig fotorunda, som jag gjorde förut! Jag har redan några förslag på vad jag kan göra! Hihi, är så sugen på att göra det att jag inte kan låta bli att dela med dem! Först och främst en fotoshoot i en skog. Inte en sån skog jag hittar på Bulltofta. Utan tänkte åka till en lite större skog: Bokskogen. Tänkte faktiskt ta mig dit om två veckor! Sedan åka dit en gång till när det finns snö, om det ens kommer någon snö år. Tredje saken är mjöl. Mjöl, mjöl, mjöl! Har ni sett hur coolt det ser ut när man kastar med håret med mjöl i? Så häftigt! Ska göra det så snart som möjligt, när jag har hittat ett bra ställe att göra det på!
I alla fall. Nu är jag tillbaka, men jag kommer inte lova daglig uppdatering.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0